מוצרים צריכה
יבוא מוצרים צריכה

מערכת לחברות יבוא ושיווק מוצרי צריכה

Tafnit מציעה אוסף פתרונות הנותנים מענה לכל ארגון העוסק ביבוא של מוצרי צריכה, תוך שילוב אמצעים תומכים דוגמת מסופים, קוראי ברקוד וכדומה. מגוון האמצעים הללו מספקים ממד של ניידות, לרבות פתרונות במובייל, מבוססי xTafnit, המשפרים ומייעלים את עבודת העובדים הפועלים בשטח.

פתרונות המערכת לחברות יבוא ושיווק מוצרי צריכה לארגונים העוסקים בתחום כוללים:

תמיכה בכל תהליכי ניהול מערך המלאי תוך מתן סיוע לדרגים התפעוליים, העוסקים בפעולות השוטפות ואספקת מידע ניהולי לצרכי תכנון ובקרה. הפתרון מאפשר לנהל פריטי מלאי – פתיחה, תיקון, ביטול שחזור, ספירת מלאי, טיפול בחשבוניות ספקים וכניסות למלאי. כניסת הפריטים למחסני הארגון מתבצעת בתהליך אוטומטי של הזנת המידע דרך מדיה חיצונית או באופן ידני על ידי דיווח תעודות המשלוח ו/או חשבוניות הספק. הטיפול במחירונים ומחירים כולל: קליטה של מחירון, ניהול שינויים במחיר לפריט, שינויים במחיר לקבוצת פריטים ושינוי מחירי קנייה מספקים. הפתרון תומך בניהול ערכי מלאי בשיטות שונות, במספר מטבעות ובמספר בלתי מוגבל של מחסנים ואתרים, כולל מחולל להגדרת תנועות מלאי, ותת מערכת לעיתוד מלאי.

הפתרון נותן מענה לניהול תהליכי הרכש בארגון, ובכלל זה ניהול ספקים, תנאים והסכמים עימם, בעיתוד ובהזמנות מספקים – מהארץ ומחו”ל, החל מהפקת הצעות להזמנה עפ”י נוסחאות ופרמטרים שונים, דרך הפקת הזמנות לספקים ומעקב אחרי שלבי האספקה, וכלה בניתוחי פעילויות הרכש לצרכים ניהוליים. ניתן לקלוט קבצי עדכון ישירות ממחשבי הספקים ולהפיק הזמנות הן בדוחות והן במדיה מגנטית עפ”י הגדרות הספקים. במערך הרכש משולבים דו”חות מעקב ובקרה, התומכים בתהליכי העבודה. המערך מהווה חלק מניהול המלאי של Tafnit ופועל באינטגרציה מלאה עם מערכת השיווק ועם המערכת הפיננסית.

התמיכה בתהליכי יבוא כוללת מעקב כמותי אחר הפריטים במשלוח – משלב הזמנתם מחו”ל, הטענת הסחורה למשלוח (שטר מטען), כניסת הסחורה לנמל (בונדד), יציאה ממחסן הנמל והכנסתם למחסני החברה (כניסה למלאי) וחישוב מחיר עלות לפריטים על סמך מחיר הקנייה מהספק והעלויות הנוספות (רשומון יבוא), המועמסות על עלות הפריט כתוצאה מפעולת היבוא.
בנוסף, תמיכה בניהול עמילי מכס ובכלל זה ההסכמים עימם ופירוק החשבון לסעיפי שירות העמיל והעמלות.  מערך היבוא מספק מגוון שאילתות ודו”חות מובנים, כגון: שאילתת מצב משלוח, משלוחים צפויים, מצב פריט במשלוח וכו‘.  המערך פועל באינטגרציה מלאה עם ניהול המלאי והרכש.

ניהול לקוחות הארגון (לקוחות פרטיים ו/או ארגונים), כולל ניהול פרטי קשר ומאפייני פעילות, שמקורם במודולים אחרים ב- Tafnit או במערכות נוספות בארגון. Tafnit מאפשרת לנהל אירועים ומשימות, בהתאם לתחומי פעילות הארגון, המהווים חלק בלתי נפרד מהטיפול בלקוח,  תומכת בניהול קמפיינים ובניהול סקרים, שאלונים ומשובים.

ניהול תהליכי המכירה בארגון, כולל: ניהול לידים, שמקורם בשיחות טלפוניות, באתר האינטרנט של הארגון, בכנסים או במאגרי מידע חיצוניים, ומעקב אחריהם. ניהול המכירות מתבסס על יכולות מערך ניהול הלקוחות, כולל ניהול של אנשי המכירות וטיפול במתן הצעות מחיר ובאישורן (חיתום).

המערך מאפשר לנהל קריאות שירות ולעקוב אחר הטיפול בהן מרגע פתיחתן ועד להשלמתן, לנהל הסכמי שירות, לנהל טכנאים ואנשי שטח כולל דיווח על ידי נותן השירות מהשטח באמצעות אפליקציית xTafnit. המערך פועל באינטגרציה למערך הלוגיסטי לתמיכה בניפוקים ובתהליכי רכש ולמערך הפיננסי.

מתן מענה מקיף וכולל לפעילות הפיננסית והחשבונאית של גופים העוסקים ביבוא ושיווק מוצרים, בהתאם לדרישות החוק והתקנות ולכללי החשבונאות המקובלים כולל רישום בספרים והפקת מסמכי מקור. הפתרון נותן מענה לניהול הספר הראשי, ניהול ספקים ותשלומים, ניהול לקוחות וגבייה, התאמות בנקים והתאמת כרטיסי אשראי, דוחות כספיים, ניהול תקציב ובקרה תקציבית ועוד, פועל ברמה רב חברתית, רב שנתית ורב מטבעית.

צור קשר

    captcha

    אני מסכים/ה שמטריקס אי.טי בע"מ וחברות הבנות והחברות הקשורות לה תשתמשנה במידע שאמסור למטרות שיווק, דיוור ישיר, ומשלוח פרסומות, ותכלול אותו במאגר המידע של החברה, והכל בכפוף למדיניות הפרטיות.

    התחל להקליד את מונח החיפוש שלך למעלה והקש enter כדי לחפש. לחץ על ESC כדי לבטל.

    Skip to content