מרכז רפואים
מרכזים רפואיים

מרכזים רפואיים

פתרון לניהול פעילות ה- ERP במרכזים רפואיים, אשר יושם בהצלחה בלמעלה מ-10 מרכזים רפואיים בארץ ובמספר מרכזים רפואיים בחו”ל.

המערכת לניהול מרכזים רפואיים נותנת מענה ליחידות בארגון, המחייבות טיפול שונה וייעודי, כגון מטבחים וחדרי אוכל, מכבסות, תרופות, בתי מרקחת, זימון תורים וכו’.

פתרונות התוכנה לניהול מרכזים רפואיים Tafnit כוללת:

מערכת מתקדמת לניהול  אדמיניסטרטיבי כולל  של מעגל הדיווחים למטופל בבית החולים. המערכת תומכת במרכזים פרטיים וציבוריים כאחד.

  • קבלת מטופל וסיווגו.
  • ניהול מסמכים ומדבקות.
  • ניהול תיקי מיון איסוף התשומות המדווחות לתיק המטופל באמצעות דיווח פרטני ו\או ממשקים למערכות הקליניות של בית החולים.
  • ניהול תנועות המטופל במחלקות, חדרים ומיטות.
  • ניהול רצפת הייצור של חדר הניתוח,  ביצוע חיובים פרטניים, חיובים  מול הסכמים ו\או מחירונים ומול DRG לפי הגורם המשלם והתחייבויות של ביטוחים וקופות החולים.
  • העברת חיובים ומסמכים דיגיטליים לגורמים המשלמים בתהליך ממוכן מהיר וקל.
  • ביצוע כיסויים של תקבולים מרכזים המגיעים מהגורמים המשלמים אל מול תיקי המטופלים וניהול ערעורים אל מול הגורמים השונים.
  • ניהול אירועי א.ר.נ .
  • מודל API רחב המכיל מעל 100 ממשקים למערכות ולמכשירים. מערכת ה ATD תומכת במנהל חולים לבתי חולים ציבוריים ופרטיים.

מערכת לניהול רצפת הייצור של חדר ניתוח בבית החולים.

 

  • ניהול עצי מוצר לפעילויות, אתרים ורופאים שונים.
  • ניהול קיטים ו CASE CARD ו/או דיווח פרטני לאיסוף מתכלים ושתלים בתהליך הניתוח.
  • תמיכה בטכנולוגיות דיווח שונות כגון : ברקוד, RFID, מספר פריט, פריט ספק, פריט יצרן ועוד.
  • ממשק מול מערכות קליניות שונות לקבלת נתוני המטופל והפרוצדורה המבוצעת.
  • קישוריות למערכת ניהול אספקה סטרילית לדיווחי ערכות.
  • דיווח פריטים סידוריים וניהול קונסיגנציה כולל הזמנות כיסוי.
  • דיווח גיליון סיעודי הכולל את מהלך הניתוח וספירת הפריטים בסיומו.
  • ניהול מלאי חדר הניתוח.
  • ספירות מתכלים שבוצע בהם שימוש בניתוח.
  • הפקת הפניות לגורמי חוץ כולל דגימות פתולוגיה, ממשק למעבדות פתולוגיה.
  • מנגנוני בקרה ומערכת החלטות המבקרת את איכות ותקינות הדיווחים לפני אישור סיום דיווח.

מערכת גרפית לזימון תורים התומכת במרפאות ובחדרי ניתוח:

  • ניהול תלת ממדי על משאבים, רופאים וחדרים.
  • ניהול בלוקים בחדרי ניתוח לפי רופאים ומחלקות.
  • מערכת אילוצים מתקדמת המאפשרת אופטימיזציה של זימונים.
  • שליחת התראות למטופלים.

מחסן בית המרקחת במרכז הרפואי מתאפיין בפעילויות ייחודיות מעבר לניהול מלאי:

  • ניהול תרופות, נוזלים וסמים
  • ניהול אצוות ואיתורים ( סטטיים ודינמיים )
  • ניהול פסופקה, ייצור תרופות  chemotherapy, TPN
  • ניפוקים למרשמים אישיים
  • מכירת תרופות לאנשי צוות או מזדמנים
  • ניסויי הלסינקי
  • מודול לניהול סמים מסוכנים

מערכת מתקדמת לניהול מעגל החיים של ההסעדה במרכז הרפואי מהרכש ועד לניפוק למטופל:

  • ניהול רכש מזון וחומרי גלם,
  • ניהול מלאי ארוחות, תוצ”ג .
  • ניהול מרכז חלוקה, ניהול המטבח כולל מתכונים, תפריטים, ייצור, בשל קרר , בשל הגש ופס חלוקה.
  • שינוע מזון בעגלות חכמות / צוברים.
  • ניהול מגש אישי, ניהול תהליך דיאטה והעשרות.
  • הזמנות מזון למטופלים, צוות ומלווים על פי דרישה ועל פי דיאטה המוגדרת במערכות הקליניות.
  • הזמנת המזון מתאפשרת במגוון צורות : צוות מזמין, הזמנה מ IPTV , הזמנה במובייל, אתר הזמנה ועוד.

מערכת זו מתפקדת כחלק מה ERP או כמערכת STAND ALONE.

מערכת מתקדמת לניהול  מערך הלוגיסטיקה של הארגון תוך כדי שמירה אינטגרטיבית למערכת ה :ATD

  • ניהול הסכמים כספיים, כמותיים ומשולבים.
  • הזמנות, רכש תקציבי.
  • ניהול פריטים סידוריים, ניהול אצוות וניהול איתורים סטטיים ודינאמיים.
  • העברת מסמכים דיגיטליים וקליטת חשבוניות דרך פורטל ספקים.
  • קישוריות למערכות צד ג’ לצורך קליטת הזמנות מאתרי הספקים : סטורנקס , CRM  ועוד…
  • תמחור ובקרה – מדידת שימוש ותקציב מחלקתי על פי פעילות, גורמים משלמים ופרסונל.
  • ניהול מכרזים + תמיכה בחוק חובת המכרזים, ניהול תיק ייבוא.
  • חנות “דיגיטלית” לדרישות מלאי ורכז מלקוחות המחסנים בארגון.
  • מערך WORKFLOW לאישורי דרישות והזמנות.
  • ניהול חריגים ע”י דחיפת מידע למנהלים על אנומליות בתהליך הרכש והמלאי.

מתן מענה מקיף וכולל לפעילות הפיננסית והחשבונאית, בהתאם לדרישות החוק והתקנות ולכללי החשבונאות המקובלים כולל רישום בספרים והפקת מסמכי מקור. הפתרון נותן מענה לניהול הספר הראשי, ניהול ספקים ותשלומים, ניהול לקוחות וגבייה, התאמות בנקים והתאמת כרטיסי אשראי, דוחות כספיים, ניהול תקציב ובקרה תקציבית ועוד, ופועל ברמה רב חברתית, רב שנתית ורב מטבעית.

המערכת כוללת API מובנה הכולל  כ 100 ממשקים שונים למערכות ומכשירים   בטכנולוגיות שונות (SOPA , REST וכד’).

ניהול ארכיון דיגיטלי, המאפשר לנהל מסמכים והתכתבויות עם לקוחות ולקשרם לישויות במערכת (לקוח, נסיעה וכו’) לצרכי תיעוד ואחזור.  הפתרון מאפשר לסרוק במהירות ובאיכות גבוהה כמויות רבות של מסמכים, מכל סוג ומבנה, ולהפוך אותם למסמכים דיגיטליים קבילים משפטית וברי אחזור “בלחיצת עכבר”.

צור קשר

    captcha

    אני מסכים/ה שמטריקס אי.טי בע"מ וחברות הבנות והחברות הקשורות לה תשתמשנה במידע שאמסור למטרות שיווק, דיוור ישיר, ומשלוח פרסומות, ותכלול אותו במאגר המידע של החברה, והכל בכפוף למדיניות הפרטיות.

    התחל להקליד את מונח החיפוש שלך למעלה והקש enter כדי לחפש. לחץ על ESC כדי לבטל.

    Skip to content